Yıllar önce bağımsız oyun geliştiricileri, topluluklarını geliştirme, test etme ve pazarlamaya katkıda bulunmaya teşvik etmenin, kısıtlı bir bütçeyle etkili (ve karlı) bir oyun oluşturmanın anahtarı olduğunu keşfettiler. Erken erişim yapılarını yayınlamak ve topluluk oyun testleri yapmak, pratik hata testlerinden, oyunlarını tam hedef kitleyle tanımlama ve bağlantı kurma konusunda geri bildirim almaya kadar çok çeşitli avantajlar sunar. Üstelik bu bilgiyi ve hizmeti edinmek için para harcamanıza gerek yok.
Oyun geliştiricileri, topluluklarını erkenden ve sıklıkla dahil ederek, projeyle kişisel bir bağ kuran bir müjdeciler ağı da oluştururlar. Bu savunucular, sırf bunu yapmaktan gerçekten heyecan duydukları için heyecan, içerik ve genel tabandan iyi niyet üretiyorlar. Bu, satın alınması neredeyse imkansız olan bir kaynaktır.
kaynak: Jyro Blade, https://www.coindesk.com/consensus-magazine/2024/07/10/stop-trying-to-sell-gamers-what-they-dont-want/?utm_medium=referral&utm_source=rss&utm_campaign=headlines